Saturday, June 20, 2009

HOBI DAN KEGIATANKU


Ketika menyertai Kejohanan Badminton Staf politekni Ungku Omar..Dari kiri Azman Gaji, En Hishanuddin HEP, aku, Hanafiah, Supa'at, Wong Tuc Sang, Mansur dan Siva.


Ketika mengikuti Kursus Kejurulatihan Badminton BAM di Politeknik Seberang Perai.


ketika menyertai pertandingan Bowling antara Belia daerah Kinta anjuran Majlis Belia Kinta. Dapat naib Johan. Ahli kumpuan aku ialah aku, Supaat, Khuzairi dan Shukri.


Ketika aku menyertai Kursus Analisa Kuantitatif untuk Staf Politeknik dan Kolej Komuniti yang dapat melanjutkan pengajian di peringkat PhD di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Perlis. Gambar kenang-kenangan bersama penceramah Dr Razak Dali.


Gambar ketika konvokesyen TASKI anak sulung aku (Zulfa az Zahirah) di ILP, Jalapang. Aku masa tu memegang jawatan sebagai EXCO ABIM Kinta (Biro Dakwah dan Kerohanian).

1 comment:

  1. jemput ke forum pelajar & alumni Politeknik seluruh Malaysia di http://www.mypolycampus.net/

    ReplyDelete