Friday, June 19, 2009

PROMOTION STRATEGY FOR LIFE LONG LEARNING COURSE























16-19 Jun 2009, aku dikehendaki untuk menghadiri kursus CPCM ( Career Path Copentency Matrix) yang bertajuk Promotion Strategy For Life long Learning di Puteri Bayu Beach Resort, Pasir Bogak, Pulau Pangkor.

Pada asalnya aku agak kecewa juga sebab tidak dapat mengiring para pemain-pemain badminton PUO aku ke Kejohanan Badminton dan Squash Majlis Sukan Politeknik Malaysia yang di adakan di Politeknik Sultan Idris Shah, Sabak Bernam. Kecewa amat kepalang sebab aku yg bertungkus lumus melatih mereka, namun akhirnya aku tak dapat pergi rupanya.

Hari pertama aku lending kat Pangkor, aku rasa macam tak best jer maklumlah hati dah 'terluka' tambahan pula penceramah (en Mohsen bn Amdan) muda belia lagi. Tapi bila dah lama-lama rupanya dia nie hebat orangnya. Ceramah tak renti-renti cakap...ada ajer idea dia nk cakap..pastu aktiviti-aktivitinya pula memang seronok...kira oklah aku kat pangkor nie...

No comments:

Post a Comment