Monday, June 15, 2009

TEMPAT KERJA KU


Tanggal 01 Febuari 2003, aku telah dipostingkan di bumi Ipoh, Perak dengan ditawarkan jawatan sebagai PPPS DG 41. Dengan berbekalkan kelulusan Ijazah Sarjana Muda (Kepujian) Usuluddin dan Diploma Pendidikan (Cemerlang) Pengajian Islam aku berjaya menempatkan diriku di Politeknik Ungku Omar, Jalan Raja Musa Mahadi, Ipoh, Perak.
Hingga kini, sudah 6 tahun aku berkhidmat di PUO. Aku bertugas di Unit Agama dan Moral, Jabatan Pengajian Am sebagai seorang pensyarah agama. Akhir bulan jun 09 nie adalah hari terakhir aku bertugas di PUO sebab selepas nie aku kena berjihad pulak di USM, Pulau Pinang sebagai seorang mahasiTUA. Alhamdulillah, rezeki aku di PUO agak murah kerana aku telah diberi biasiswa untuk melanjutkan pengajian aku di peringkat yang tertinggi dalam dunia akademik iaitu PhD. InsyaAllah aku akan melanjutkan pengajian aku dalam bidang Tamadun Islam. Harap aku beroleh kejayaan dengan membawa pulang title Doktor Falsafah dan diselitkan pada nama ku (Dr Abu Zarrin) pada tahun 2012 nanti, amin...

No comments:

Post a Comment