Tuesday, July 7, 2009

AKU SEORANG MAHASISWA PASCASISWAZAH USM





Universiti Sains Malaysia (USM) menjadi pilihan aku bagi meneruskan siri pemburuan aku untuk bergelar ahli akademik yang sohor. Selain USM, aku juga mendapt tawaran untuk melanjutkan pengajian di UKM namun, setelah dicampur, ditolak dan dibahagi maka aku memilih untuk bersama USM. Semoga pilihan 'jodoh' ku ini tepat dan diberkati Allah.
Maka detik 070709 (07 Julai 2009), rasmilah sudah status aku sebagai mahasiswa pascasiswazah USM. Mudah2 tarikh keramat ini akan menjadi detik permulaan bagi aku untuk menggapai impian ke kemuncak impian bergelar Doktor Falsasafah (Dr). Tarikh laku kad siswa aku dari 2009 hingga 2014. Walaubagaimanapun aku bernekad sedaya mungkin untuk memegang scrol PhD pada 2012..amin7x ya Rabbal'alamin...



























1 comment:

  1. Syabas,
    Teruskan usaha murni itu...
    Namun, setiapa kejayaan yang kita akan gapai itu kekadang besar juga pengorbanannya.. semoga terus tabah...

    ReplyDelete