Sunday, July 5, 2009

KONVOI KE ARAU


perjalan pulang ke Ipoh, jam 10 mlm br nak bergerak ke Ipoh.


Tu ayah aku..tengah tunggu hidangan sampai..

srupppp...perh!!! Radix...hehehehe...mei sechawannnnn..


Itu mak aku (tudung cokelat), abg aku pun pekena radix maaa...bekalan utk jalan jauh malamnya..destinasinya TM.


Restoran Lynda, Kuala Perlis menjadi tempat menjamu kami..restoran yang biasa aku pergi masa kursus persediaan PhD dulu.


kat Padang Besar, shopping berpada-pada jer..


kepenatan, lending kat mesjid negeri arau. lepas hantar adik daftar kt UiTM Arau..


asrama Dahlea, tempat adik aku mendaftar sebagai pelajar. Amik course Dip. Plantation Managment..


sesi pendaftaran sudah bermula di pintu masuk UiTM lagi...siap seperate lagi pelajar laki2 ngan pelajar perempuan....memang effisen lah depa buat keja...


Menginap kat desa mahasiswa UUM, Jitra, Kedah satu malam. pastu padi2 pas subuh bergerak ke Arau...tu tengah packing2 nak bergeraklah tuuuu...
Pada 27 Jun 09 (Sabtu) aku rushing pulak ke Perlis sebab nak iring adik aku mendaftar Diploma kat UiTM Arau, Perlis. Dalam 2 miggu nie aku memang macam lipas kudung...apa tak nye..16-19 jun aku kursus kat Pangkor, pastu 23-29 Jun berada kat PD plak dan 27 Jun terus menghala ker Utara Malaysia...perhhhh....memang "kaki panjang" betul aku nie...apapun aku gembira dengan aktiviti-aktiviti yang aku buat..itu yg paling penting...pasnie kaki aku tak panjang sangat kot sebab dah sebuk ngan buat research. mungkin destinasi aku lepas nie ialah library2 jer..antara library yg akan aku kunjungi ialah UM, UKM, UIAM, USM, Pusat islam dan lain2 library yg berkenaan.
doakan perjuangan sy semoga berjaya..
Bakal Dr...

No comments:

Post a Comment